14.4.11

my make up


hey sweets, these are some of my make up. I have an allergic skin and sometimes cheap quality cosmetics may cause to occur some swellings on my skin so I prefer using this kind of brand.Giorgio Armani is one of the my favourite brands with YSL, Lancome and  Chanel. When you go  into shops where these brands are sold, they seem really nice and attractive to buy. You would want to buy all of them.Especially you are impressed by their designs,shapes,colours,boxes. Even if I don't use, I just wanna buy and put in my make up  case.I will continue to share my make up with you, keep following me :)


Stay With Love ; Nazlı 


Bunlar benim makyaj malzemelerimden birkaçı. Kimyasal maddelere karşı alerjim var ve kalitesiz bişey sürdüğümde yüzümde tuhaf tuhaf kızarıklıklar ve şişlikler ortaya çıkıyor,bu yüzden ben de bu tür kaliteli markaları tercih ediyorum.Yıllardır kullanıyorum en ufak bi rahatsızlık vermediler. Özellikle de bunların satıldığı mağazalara girdiğimde kendimden geçiyorum,o kadar tatlı görünüyorlar ki hepsini almak istiyorum kullanmasam bile ! Tabi bu durum odamda küçük çaplı bi yer sorununa dönüşüyor ve aldıklarıma makyaj çantamda yer bulamıyorum ama yine de almaktan vazgeçemiyorum çünkü kutuları,tasarımları,renkleri, şekilleri ... hepsi birbirinden iyi,özellikle bu konuda Giorgio Armani, YSL, Lancome ve Chanel i beğeniyorum. Mesela Lancome un Hypnose maskaraları çok iyidir.Gün boyu varlığını hissetmezsiniz ve sürdüğünüz ilk andaki hacimini gün boyu korur. Bu arada Armanilerin tasarımları da çok güzel çok sade ve düz, siyah kapaklı olması zaten inanılmaz iyi görünüyor.Kullandığım ve tavsiye ettiğim diğer makyaj malzemelerini de paylaşmaya devam edeceğim. Sevgiyle Kalın ; Nazlı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder