6.6.11

i wanna go out by wearing it with a denim short and a simple t-shirt


Hey dears, i wanna show you this lovely snake skin purse which is second hand. Actually it was brought from Far East for my mom many years ago but now she gave me to use and i love wearing it. It really looks fabulous , doesn't it?


Today was a tiring day, i have final exams and i'm preparing the documents i need for the UK visa. Tonight i have a flight, i'm gonna stay there for awhile,where i'm going to. so, i need to go and prepare my luggage. Kisses.


Stay With Love ; Nazlı

12 yorum:

  1. cok güzel duruyor :) kıymetini bil;)

    YanıtlaSil
  2. Yes, it does.

    Good luck with your exams :)

    Kisses from www.bpeinternational.blogspot.com

    Miladies**

    YanıtlaSil
  3. jeans shorts and a T-shirt is awesome!!!!
    http://misstarshiny.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. nakedqueen,verabox, aslında üzerinde gerçek bi yılan kafası olan çantaya dokunabiliyor olmam, yani hayretler içerisindeyim :)) demek ki çok sevmişim :D

    miladie. thank u so much :)

    miss starshiny, i'll combine what i imagine :) thanks for your comment.

    YanıtlaSil
  5. Sayfani Aysun un sayfasindan buldum, baktim begendim. Canta baya orijinal ama yatak daha dikkatimi cekti, hikayesi varmi onun da? : )Dekorasyonu da cok sevdigim icin, o detay gozumden kacmadi, Istanbuldaki evimde buna benzer bir yatak var, annemin eski yatak odasi takimini beyaza boyattim mesela ben. Arsivime beklerim : )
    http://lilamoonlight.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. merhaba aylin , yorumun için teşekkür ederim. yatağım 80 yıllık antika 2 yıl önce gardrop hariç takımıyla birlikte çumurcuma da bi antikacıdan almıştım. antika ve ikinci el eşyalara karşı bi ilgim var.eskiler nasıl giyiniyolarmış, neleri kullanıyorlarmış hep ilgimi çekmiştir.hala hergün bu yatakta kim yattı ve bu yatak neredeydi, hangi evdeydi diye düşünüyorum. ben de bunun komedinleriyle aynalısını boyattım ama yatağın orjinalliğini hiç bozmadım.kenarındaki varaklar ve hafif yıpranmış krem rengi boyasıyla bence gayet tatlı görünüyo. diğerleri daha da yıprandığı için onları başka renge boyattım. aslında odamla ilgili bi postum var bakmak istersen ;

    http://nazlibabaoglu.blogspot.com/2011/04/new-lamps.html

    sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. Tahmin etmistim guzel bir hikayesi oldugunu. Ben de cok seviyorum eskileri degerlendirmeyi ve vintage i, hem dekorasyonda hem de giyimde. Odana baktim ve cok begendim, simdi seni takibe aliyorum ben de. Istanbuldaki evimden kareler :

    http://lilamoonlight.blogspot.com/2011/04/peek-into-istanbul-flat.html

    YanıtlaSil
  8. aylin koltuklar müthiş gerçekten !

    YanıtlaSil
  9. Wooow love it!!

    I'm a new follower my dear :D

    Bisou,
    Ivânia Diamond*

    YanıtlaSil
  10. i'm happy that you are my follower :)

    kisses.

    YanıtlaSil