20.6.11

new in // summer


Good morning bloggers :)
I mentioned on previous post that i went to the shopping. 
Lingeries ( nigh dresses) for summer... I love all white as you see on the second pic - from Oysho. 3 white lingeries and a pink short make me feel excited to wear :)
Ohhh how lovely underwears they are in La Senza !
Hypnose mascaras of Lancome, mine was about to run out and i got new one.


Today, after fitness, i will go to my hairdresser MM Bahçecik to have my hair dyed more than i have.
Let me see how it is gonna be :)


Stay With Love ; Nazlı

3 yorum:

  1. tatlım süper şeyler almışsın, özellikle beyaz şortlu takımını çok beğendim, güzel günlerde kullan...

    ps. : seni mimledim şekerim, konu : hakkındaki 7 gerçek... cevaplarını ilgi ile bekliyorum...

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim Gözdecim :) birisi tulum, birisi elbise, diğeri de şortlu takım. aradan birini seçmem gerekirse bence hepsi çok rahat ve güzel oldu sıcak yaz geceleri için :)

    hakkımdaki 7 gerçek..hıımmm..

    1 yaşımdan beri tırnaklarımı yiyorum.ıyhhh :)
    endüstri mühendisliği okuyorum.
    at biniyorum.
    piyano çalıyorum.
    alışveriş hastasıyım.
    20 yaşındayım.
    mutluyum.

    YanıtlaSil
  3. nazlı'cım sen mim olayını yanlış anlamışsın :)
    bununla ilgili bir post yapman gerekiyor benim yaptığım gibi.. bu şekilde diğer takipçilerin de seni daha iyi tanıyabilirler, zaten amaç bu..
    sonra da ödülü sen de 7 kişiye iletiyorsun, yani mimliyorsun ;)
    yine de bunları öğrendiğime sevindim :)

    sevgiler


    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com

    YanıtlaSil